اس ام اس جدید عاشقانه 90
اس ام اس جدید عاشقانه 90
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


این روز ها از کنار من که میگذری احتیاط کن

هزاران کارگر در من

مشغول کارند

روحیه ام در دست تعویض است!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دگر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از آن

چشمان خون سرد تو پیداست ، که قلب تنگ سابق را نداری...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه ...

هنوزم چشمای من شوق دیدنت رو داره

هنوزم برق نگاهت توی شبهام پرستاره است

هنوزم عطر نفسهات واسه من عمر دوباره است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سیب دلم ...

لک زده است

برای عطر دستانت !

گمم نکن !!

قول ..

که گوشه ی حافظه ات ..

آرام بنشینم !

بگذار بمانم !

آرام گوشه حافظه ات فقط



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی پایت خواب می رود


نمی توانی درست راه بروی


لنگ می زنی!


وقتی قلبت خواب می رود


نمی توانی درست فكر كنی.

 

عاشق می شوی!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دندانهایت

کاخ سفیدی ست

که سیاست لبخندت را حفظ می کند

بی شک

انقلاب مخملی

از پوست تنت شروع شد

و تا کودتای تنت ادامه یافت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


"دلتنگى”

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش ر امی کند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فاصله خط عابر پیاده ندارد ، دست مرا بگیر و از آن رد کن ،

 قرار دیدار ما هر نیمه شب ، خیالت که نمی گذارد بخوابم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از ساعت متنفرم !

این اختراع غریب بشر که مدام ،

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در شب آسایش ماه ،

کنج پستوی خیس از عطر شب بوها

پشت نقاب غبار آلود خاطره ها ،

 تصویری از درنگ را نقاشی میکنیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را طلب نمیکنم...نه اینکه بی نیازم ... صبورم.. "

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم یک جای دنج میخواهد

آرام و بی تنش

جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی!

تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد !...

مثلا آغوش تو!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: